JellyPages.com

Monday, March 14, 2011

Cuti Sekolah

Its quite a long time i didnt update my blog. Aku ada exam jadi macam malas je nak update blog. Lagi pun kena study. Yeay cuti sekolah!!! Tapi tak de la lama sampai sebulan, dua minggu je. Tapi cuti sekolah ni macam bosan je. Ye la facebook problem sejak kebelakangan ni. Aku ingat aku sorang je yang megalaminya rupa-rupanya kawan-kawan aku pun mengalaminya. Kerja sekolah pun ada. Tapi tak de la banyak sangat. Jadi kalau rasa bosan-bosan tu boleh la buat kerja sekolah. Bertambah bosan adalah. Tak tau nak hilangkan bosan macam mana. Nak baca novel??? Belum beli novel baru lagi. Novel lama-lama tu dah katam banyak kali terutama dear yayah. Citer tu best gile memang sume orang cakap benda yang sama. And terbitan pts sumenye best-best. Selama ni aku baca terbitan pts je. Tak berani cuba yang lain. Tapi aku pun dah lama tak beli novel. 3 bulan kot. Macam tak de mood nak beli novel. Pts dah banyak keluar buku baru aku tak tau ketinggalan zaman tul.

No comments:

Post a Comment