JellyPages.com

Sunday, March 6, 2011

Bercuti

Penatnya, baru balik dari port dickson. Balik-balik je terus bukak laptop. Dah rindu dengan facebook la katakan. Hehehe. Best jugak pergi situ. Walaupun dah banyak kali pergi tapi tak biasanya pergi balik hari. Tapi kali ni tidur sana. 2 hari satu malam. Pernah la sekali aku tidur kat sana tapi dekat waktu tu dekat Tiara Beach Resort. Kali ni tidur dekat Glory Beach resort. Aku paling suka waktu sun set. Cantik gila. Nak dapat tengok sun set bknnya senang tau. Kena duduk dekat laut baru dapat tengok. Kalau orang yang memang duduk dekat laut mesti best kan sebab dapat tengok sun set setiap hari. Aku tak pernah tengok sun rise. Tak pe2 satu ari nanti kita pergi tempat yang boleh tengok sunrise lak kan. Berbalik ke topik utama. Best tidur kat sini. Ade banana boat. Pertama kali naik. Sebelum ni macam takut je. Tapi hari ni berni kan diri kalau tak nanti tak dapat naik langsung. Orang yang bawa tu terbalikkan kita orang. Pastu kita orang tenggelam. Hehehe. Tapi jangan risau sebab ada safety jacket. Pastu ade orang datang bawak pelampung dan tarik kita orang. Dengar macam takut kan tapi best. Jadi kalau ade orang ajak korang naik banana boat jangan tak naik sebab nanti rugi. Sekurang-kurangnya bile orang tanya pernah naik boleh jawab pernah kan. Tapi malangnya tak dapat ambil gambar naik banana boat sebab kamera tertinggal dalam bilik. Dah sampai bawah baru perasan tak de kamera takkan nak naik balik semata-mata nak ambil kamera. Mak uda aku ajak naik kayak tapi aku tak nak sebab tak reti berkayak. Hehehe. Buat malu je kan.

No comments:

Post a Comment